新聞評論(一) - 碳中和
  校長、各位老師、同學早晨,我係德育組的黃智信老師。

  今個星期係環保週所以今日要分享的新聞概念係「碳中和」。要了解「碳中和」係d咩,就要先了解碳的意思,亦即是二氧化碳的排放,二氧化碳正正就係溫室氣體的一種,亦因為人類現時製造過多溫室氣體,變相加劇溫室效應,演變成全球暖化。   

  所以「碳中和」的出現就係人類如何用唔同的方法去抵消二氧化碳排放。就等於我地減肥一樣,透過做運動去減少或者抵消返體內卡路里增長,打個比喻—我地食一個麥樂雞餐就會吸收520卡路里,相當於我地要游水30分鐘先可以抵消返體內卡路里的增長,做到「中和」。   

  所以地球要「碳中和」有兩種「運動」方法。第一種就係碳補償,最常見就係透過人工植林的方式,發展更多樹林去吸收人類的二氧化碳。第二種就係發展低碳或零碳排的技術,最常見就係大量使用低碳—可再生能源,而唔係化石燃料。   

  當然,我地唔可以站在國家政策層面,決定用邊一種能源發展。但我地可以由個人習慣做起,例如我地屋企冷氣,如果使用有節能認可的冷氣機,相比無節能認可的,一年就就可以減碳300 - 400 公斤;又或者大家減少使用塑膠製品、多使用可重用的餐具,都可以減少石油所製的碳排放~   

  希望大家都可以從個人做起,做到「碳中和」。



(c)2015 仁濟醫院林百欣中學